fbpx

FAQ

FAQ2020-11-29T12:12:19+00:00
Waarom kunnen we ROMAIN niet telefonisch contacteren?2022-03-31T10:01:42+00:00

Omdat we de service hoog willen blijven houden in de .Barbershop, hebben we besloten de telefoon uit te schakelen, zodat we de volledige focus kunnen behouden met de klant die in de stoel zit. En dat verdient hij. ROMAIN zet zich in op service op elk vlak waardoor we veel aandacht schenken aan digitaliseren. Elke vraag kan je terug vinden op de website en we zitten regelmatig in onze mail box te kijken om jullie vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Hoeveel kost een knip- en scheerbeurt bij ROMAIN?2022-03-31T10:02:08+00:00

Bij het boeken van een afspraak, verschijnt de prijs van jouw gekozen ‘behandeling’ nog voor je definitief bevestigt. Je kan daar dus gerust eens rondkijken om een idee te krijgen. Omdat er zoveel verschillende combinaties mogelijk zijn (haar knippen alleen, haar knippen en baard scheren, haar knippen en baard verzorgen, enz.) is het moeilijk om een richtprijs mee te geven. Ga dus naar ‘Boek nu’ en klik op de behandeling aan die jou interesseert. De prijs verschijnt in de volgende stap

Hoe maak ik een afspraak in de barbershop?2022-03-31T10:03:59+00:00

Zeer simpel. Je kan op je gemak inplannen vanuit je zetel op ons digitaal boekingssysteem. 

Enige twijfel of vragen. Dit kan gerust gesteld worden via een mail en we helpen u zeer graag verder.

Hoe vind ik mijn afspraak terug en/of wijzig ik deze?2021-04-23T12:36:02+00:00

Zeer simpel, je kan je toekomstige afspraken beheren via
– de ‘beheer boeking’ knop in zijn bevestigingsmail/herinneringsmail
– op hetzelfde toestel waarmee de afspraak gemaakt werd
Elke afspraak heeft een unieke token die ook aan de klant is verbonden

Nog twijfel dan helpen we u graag verder via een mail. 

Knippen jullie vrouwen of kinderen?2020-11-29T22:12:25+00:00

We knippen geen vrouwen. Wij zijn barbiers en dus gespecialiseerd in herensnits. Wij kunnen voor vrouwen niet dezelfde kwaliteit leveren als voor mannen en het is net die kwaliteit waar wij naar streven en voor staan.

We knippen geen kinderen onder de 12 jaar. We hebben hiervoor niet de juiste accommodatie. Net zoals bij vrouwen, zijn er andere zaken die wat kinderen betreft een veel betere service kunnen geven dan wij.

Ik kan niet op tijd op mijn afspraak komen, wat nu?2020-11-29T22:11:38+00:00

Er kan altijd iets gebeuren waardoor je niet op tijd op je afspraak kan komen. Geen nood, je kan tot 24 uur voor je afspraak jouw afspraak wijzigen of annuleren. (Zie verder in de FAQ hoe je dit kan doen.) Weet je het pas binnen de 24h, stuur een e-mail naar info@romainbarbershop.be

Hoe dan ook wachten we sowieso 10 minuten. Ben je meer dan 10 minuten te laat, dan moeten we helaas jouw afspraak verzetten. We doen dit niet met plezier. Dit is om op tijd aan de volgende klant te kunnen beginnen. We willen absoluut vermijden dat het een rush tegen de tijd wordt, waardoor we mogelijks ons kwaliteitsniveau niet halen.

Als je op regelmatige basis te laat bent, dan vragen we een tegemoetkoming. Het is in dat geval immers niet mogelijk jouw afspraak aan iemand anders te geven. Een uur niet geknipt betekent voor ons een uur geen inkomen.

Ik kan de knop om de boeking te beheren niet vinden, wat nu?2021-04-22T15:28:06+00:00

Als je je boeking wilt beheren doe je dit best op hetzelfde apparaat waarmee je de boeking in eerste instantie hebt gemaakt. Als je een boeking maakt via een PC, is er geen knop zichtbaar op smartphone of tablet en vice versa.

Je kan altijd je boekingen beheren via de website. Daar vind je in onze menu beheer boekingen. Daar kan je op doorklikken en je email adres ingeven en zie je al je boekingen staan. Let wel op, vul het juiste email adres in waarmee je een boeking hebt gemaakt. Of je kan hier ook doorklikken om je boekingen te beheren.

Ik wil een afspraak maken voor meerdere personen tegelijkertijd, hoe doe ik dat?2020-11-29T22:09:59+00:00

Dit is zeer omslachtig via het boekingssysteem. Je stuurt best een e-mail naar info@romainbarbershop.be. Laat hierbij weten welke data voor jullie lukken en met hoeveel je wenst te komen. Dan zoeken we samen naar het juiste moment.

Kan ik producten of geschenkbonnen bestellen bij ROMAIN ?2020-11-29T22:08:53+00:00

Jazeker! Er zijn twee opties. Producten of geschenkbonnen zijn te verkrijgen in onze fysieke barbershop in Gentbrugge (Verbroederingstraat 19). Daarnaast kan je deze ook bestellen in onze online webwinkel ROMAIN .Store. In de webwinkel kan je kiezen om de producten of geschenkbonnen zelf af te halen in de barbershop of te laten opsturen. Hou in het tweede geval rekening met leveringstijden.

Hoe kan ik jullie het best contacteren?2020-11-29T22:15:58+00:00

We willen graag met volle aandacht met onze klanten bezig zijn. Om de kwaliteit van het knippen en scheren niet in het gedrang laten komen, beantwoorden we geen telefoons. We volgen onze mailbox goed op, dus stuur gerust een mail naar info@romainbarbershop.be